“Nye turopplevelser”, signering

Categories Blogg

Det er noe vakkert, kriblende og stolt over endelig å sitte med sin nye bok mellom hendene. Å ta og føle på et produkt man har brukt de siste to åra på å skape er en ubetinga glede. Og ei flott bok har det så absolutt blitt!

Fornøyd forfatter.
“Nye turopplevelser” er min andre bok for Vormedal Forlag innen genren friluftsliv. I 2020 kom “Fine fotturer – på kryss og tvers av Haugalandet, Sunnhordland og Ryfylke”. Den ble en salgssuksess og la grunnlaget for årets oppfølger. Denne gang tar jeg leserene med på el-sykkel og til fots i kjente og mindre kjente trakter, både langs landeveien og ute i naturen.
Turbeskrivelsene er som sist henta fra Haugalandet og Sunnhordland. I tillegg har jeg kryssa Hardangervidda gjentatte ganger og inkludert disse rutene og mine opplevelser derfra i boka.
Side om side.
Lørdag, 26 november, satt jeg i butikklokalet hos Vormedal Forlag og hadde gleden av å signere bøker for et hopetall kunder. Det er tydelig at det finnes mange turglade mennesker i vårt distrikt! Noen ville ha personlige hilsener, andre var godt fornøyde med å få forfatterens pennførte autograf i permen. Jeg rakk å skrible noen ord i en ekstra stabel før jeg takka for meg, så om du ønsker en signert utgave av “Nye turopplevelser”, er det bare å legge ruta innom Sørhauggata137 .
Fra utstillingsvinduet hos Vormedal Forlag.
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *